Om Juhlsens lykkehjul

I Juhlsens lykkehjul har vi kombineret et let tilgængeligt gameplay med fleksibel promovering, hvilket allerede flere gange har dannet grundlag for flotte konverteringsrater.

Konceptet er gennemtestet og benyttes hyppigt af flere af vores kunder med overbevisende resultater - se f.eks. følgende case:
'Lykkehjul gav JYSK digitalt boost'.

Instant win

En del af konceptets succes består i, at deltageren med det samme efter endt spil får at vide, om og hvad vedkommende har vundet - instant win.

Præmier

Præmier kan enten kun være hovedpræmier, som vindes gennem en lodtrækning - her er det forskellige antal lodder til lodtrækningen, som deltagerne vinder i det enkelte spil.
Der kan også benytte flere mindre daglige præmier, så der i det enkelte spil enten kan vindes lodder eller en af de daglige præmier.
Hos Juhlsen har vi ikke erfaring for, at størrelsen på de enkelte præmier påvirker spillets succes, mens præmiemængde og opfattet vinderchance kan påvirke spillets succes.

Promotionsider

Efter det daglige spil sendes deltageren videre til en række promotionsider, hvor brand, tilbud og produkter kan promoveres - og det har vist sig at være et hit. Se bare casen her: Promotionsiderne alene betalte kampagnen

Vil du vide mere, så kontakt Juhlsen på info@juhlsen.com eller 21 37 25 85.


Læs om Juhlsens spilløsninger her